Meeskonnad

Raintree Systemsi kollektiiv jaguneb erinevateks meeskondadeks, kes tegutsevad igapäevaselt selle nimel, et Raintree tarkvara areneks ning oleks pidevalt muutuvas IT-sektoris jätkusuutlik.

Kliki meeskondade nimedel ja loe, kuidas nad ise oma tööd kirjeldavad.

icon-default icon-hovered Juhtkond
icon-default icon-hovered TARISTU
icon-default icon-hovered AGENT
icon-default icon-hovered KLIENDI MEESKOND
icon-default icon-hovered ÄRILOOGIKA
icon-default icon-hovered RAhavood ja andmevahetus
icon-default icon-hovered tehniline tugi
icon-default icon-hovered QA ja DOKU-MENTeerimine
icon-default icon-hovered BI

Juhtkonna visioon vormib Raintree Systems käekäiku. Selle asemel, et jalad seinal ettevõtte arengult kõrvalt vaadata, kirjutavad nad hommikust õhtuni koodi, suhtlevad klientidega ja lahendavad kiireloomulisi probleeme, töötades suurema osa oma ajast USA ajatsoonis.

Juhatuse liige Priit Pärgmäe

Juhtkonna südameasjaks on toetada igat raintreelast tema töö teekonnal. Seetõttu võib kinnitada, et lähenemine on individuaalne ja väga töötajapõhine.
Kasvame koos oma töötajatega. Läbi otsustesse ja tegemistesse kaasamise, avatud kommunikatsiooni ning Kuldmärgise töörühma.

Oleme teinud teadlikku tööd, et saavutada kultuur ja töökeskkond, kus meil kõigil on hea olla.

Koostöö ja tööpakkumiste teemal kirjuta meile: leelo.saar@raintree.ee

Personalijuht Leelo Saar

Taristu inseneride najal seisab kogu meie ettevõtte töö püsti. Nemad hoiavad kätt pulsil, et meie klientide töörutiin oleks tõrkevaba ning nad arendavad tarkvara, mis aitab kogu firmal tööd paremini teha
Taristu tiimis on tervik rohkem, kui tema osade summa – me oleme küll väike meeskond ja keegi ei usu, et meid nii vähe on ja et me nii palju tööd teeme.

Kui sa soovid rohkem teada saada Taristu meeskonna töö ja tegemiste kohta, siis võta ühendust meeskonnajuhi Manueliga: manuel@raintree.ee

Meie meeskond tegeleb tarkvara selle osa arendamisega, millest Raintree ca 40 aastat tagasi alguse sai. Aastate jooksul kogunenud tarkvara maht on 1,2 miljoni rida lähtekoodi. Sellise koodi hulgaga kaasneb rida huvitavaid probleeme ja väljakutseid, millest kõige keerulisem on vana koodibaasi moderniseerimine. Igapäevane töö on väga mitmekesine. Lisaks tarkvara arendamisele ja projekteerimisele tegeleme ka kliendisuhtlusega ning pakume ettevõttesisest tuge teistele tiimidele. Meeskonna sisekliima on hea – on õlg-õla tunne ning probleemidest võib alati vabalt rääkida.

Kui sa soovid rohkem teada saada Agendi meeskonna töö ja tegemiste kohta, siis võta ühendust meeskonnajuhi Siimuga: siim@raintree.ee

Agendi meeskonna juht Siim Suisalu

See, millega kliendimeeskonnas tegeleme, on suuresti ärisaladus. Nii palju võib öelda, et enamus meist tegeleb tarkvara arendamisega. Tegelikult on tööülesanded suhteliselt mitmekesised – arendame ja hooldame olemasolevat programmi, dokumenteerime, testime, nõustame, programmeerime, loeme, joonistame, unistame ja nii edasi. Enamus inimesi töötab igapäevaselt kontorist, v.a üks meeskonnaliige, kes töötab enamuse ajast kodust – maismaad pidi ~15,000 km kontorist. Kuigi meeskonnas on voolavust 25% aastas, küündib meie võistkonna summaarne RTE-s töötatud aastate arv kümnetesse aastatesse.

Kui sa soovid rohkem teada saada Kliendi meeskonna töö ja tegemiste kohta, siis võta ühendust meeskonnajuhi Rommiga: rommi@raintree.ee

Kliendi meeskonna aktiivsed tööpakkumised:
Tarkva arendamise spetsialist – senior
Tarkva arendamise spetsialist – junior

Kliendi meeskonna juht Rommi Saar

Raintree äriloogika meeskond omab kõige suuremat võimu kasutaja üle. Meie otsustada on, kas John saab olla sündinud homme või kas tal saab olla hirsutism. Meie näpuliigutusest oleneb, kas ja mitu korda näeb kasutaja veateadet. Meie töö tulemusena pankrotistuvad hiiretootjad, sest klikke kulub lihtsalt vähe. Vaatamata kõigele sellele ei loe me kirjutatud koodiridu, sest ka van Gogh ei lugenud pintslitõmbeid. Meeskonnas on arvamus, et hea koodi kirjutamiseks on vaja eelkõige õiget meeleolu ja võimalikult vähe segajaid – objekte, massiive, teste, tüüpe, pointereid, veahaldust, standardeid ja mustreid. Raintree äriloogika meeskond ei ole moenarrid ega muuda hoiakuid iga uue haibi peale. Lähtume motost: “Kuna VB sobis meie isadele, sobib ta ka meile”. Ning ehkki oleme kõik loomeinimesed, moodustame siiski ühe käe sõrmed, ühe rusika.

Kui sa soovid rohkem teada saada Äriloogika meeskonna töö ja tegemiste kohta, siis võta ühendust meeskonnajuhi Indrekuga: indrek@raintree.ee

Äriloogika meeskonna juht Indrek Ilves

Rahavoogude ja andmevahetuse meeskonnas tegeleme Raintree-st andmete väljasaatmisega erinevatele asutustele/koostööpartneritele ning nende poolt tagastatavate andmete vastuvõtmise ja töötlemisega. Andmeid, mida haldame, on väga mitut sorti, seega toome siinkohal mõningad mitte-abstraktsed näited meie tööst: üheks meie kandvaimaks rolliks on raha liikumise eest vastutamine. Seisame selle eest, et arved väljuksid Raintreest õigeaegselt ja korrektsel kujul ning sissetulev raha (maksed) võetakse tõrgeteta vastu. Tagame, et retseptide edastus kliinikutelt apteekidele toimub sujuvalt. Jälgime, et laboritest elektrooniliselt saadetavad uuringute tulemused jõuaksid probleemideta patsiendi haiguslehele. Lisaks tegeleme raamatupidamiseks vajalike raportitega.

Kui sa soovid rohkem teada saada Rahavoogude ja andmevahetuse meeskonna töö ja tegemiste kohta, siis võta ühendust meeskonnajuhi Timoga: timo@raintree.ee

Rahavoogude ja andmevahetuse meeskonna juht Timo Õunmaa

CSE
Meie ülesanne on lahendada kliendi mured, olgu nad suured või väikesed. Kui mõni viga sunnib kasutajat tegema hulga lisa samme või juhtub apsakas ja kogu hoolega kirjutatud dokumentatsioon kustub, tuleme mängu meie ja leiame lahenduse. Meid teeb õnnelikuks, kui terapeudil jääb tänu kiirelt ja ladusalt sujuvale dokumenteerimisele rohkem aega, mida pühendada patsiendile.

CSA
Klienditoes töötamine on nagu detektiivitöö – me oleme väga kindlameelsed leidmaks vastuseid küsimustele ja lahendusi probleemidele, mida meie kliendid Ameerika Ühendriikides meile esitavad. On see mingi viga süsteemis? Ehk on asi töövoos? Kas me suudame selle probleemi ise lahendada? Kellelt peaksime me lahendust uurima? Kas meil on ikka piisavalt informatsiooni? Pole õrna aimugi! Aga me uurime kõik vajaliku välja ja anname meeskonnakaaslastele ja klientidele teada. Oleme väga õnnelikud, kui probleemile on kiire ja lihtne vastus, kuid meid ei heiduta ka mured, mille lahendamine võtab kauem aega. Raintrees töötamine on lõputu õppeprotsess, sest uusi lahendusi luuakse pidevalt. Töötame igapäevaselt selle nimel, et kliendid oleks õnnelikud ja rahul.

Kui sa soovid rohkem teada saada Tootehalduse meeskonna töö ja tegemiste kohta, siis võta ühendust CSA ja CSE meeskonnajuhi Geroldiga: gerold.kivisakk@raintree.ee

Tootehalduse CSE ja CSA meeskonna juht Gerold Kivisäkk

DE
Tagasihoidliku nimega tiimi igapäevatöö seisneb suures plaanis kasutajate õnnelikuks tegemises. Olgu selleks siis voolukatkestuse tõttu kokku jooksnud süsteemi ellu äratamine või mõne kiusliku vea parandamine, mis sundis kasutajat tegema hulga lisatööd, et soovitud tulemuseni jõuda. Mitte just väga harva tuleb ka uut koodi kirjutada. Kõige sellega käib käsikäes palju suhtlust – nii ameeriklastest klientidega kui firmasiseselt teiste meeskondadega. Automatiseerimine on tulevik. Tegelikult juba olevik. Ja meie tiim teeb võimalikuks selle, et kogu see automatiseeritud masinavärk ka tegelikult toimiks – ning oleks lõppkasutajate jaoks meeldiv kogemus.

Kui sa soovid rohkem teada saada Tootehalduse meeskonna töö ja tegemiste kohta, siis võta ühendust DE meeskonnajuhi Toomasega: toomas.appo@raintree.ee

 

Tootehalduse DE meeskonna juht Toomas Appo

QA ja dokumentatsiooni meeskonnas töötavad QA spetsialistid ja dokumenteerijad. QA ülesanne on töötada koos programmeerijatega, projektijuhtidega ja klientidega ning uurida ja testida tarkvarale lisatavaid uusi funktsioone või parandusi, et teada saada, kas ja kuidas need töötavad ning kuidas klientide ootustele vastavad. Oluline pole ainult see, kas tehtud lahendus toimib õigesti, vaid ka see, kas lahendatakse algne probleem ning ei tekitata tahtmatult juurde uusi. Dokumenteerijate tööpõlluks on abitekstide kirjutamine ning manuaalide koostamine. Selleks teevad dokumenteerijad koostööd programmeerijate, projektijuhtide ja QA-ga. Raintree tarkvara tuhanded konfiguratsioonivõimalused, seaded ja töövood vajavad kirjapanemist, et küsimuste tekkimisel oleks lõppkasutajal võimalik klienditoele helistamise asemel ise vastus leida. Samuti kasutatakse manuaale uute klientide koolitamiseks.

Kui sa soovid rohkem teada saada Testimise meeskonna töö ja tegemiste kohta, siis võta ühendust meeskonnajuhi Olariga: olari.koppel@raintree.ee

 

QA ja dokumenteerimise meeskonna juht Olari Koppel

BI – võiks öelda, et paremuselt teine teine asi peale AI. Andmekaeve, visualiseerimine, analüüs ja raporteerimine – kõik ja enam veel on osa sellest ilusast kahe sõnalisest lühendist.

Kui sa soovid rohkem teada saada Ärianalüüsi meeskonna töö ja tegemiste kohta, siis võta ühendust meeskonnajuhi Siimuga: siim.neljandik@raintree.ee

Bi meeskonna juht Siim Neljandik

Üritused

Raintree üritused on suunatud eelkõige meie töötajatele ja nende peredele. Suuri kliendiüritusi Eestis ei toimu, sest distants USA-ga on selleks liialt pikk. Siiski, aeg-ajalt külastavad meid kliendid Ameerikast, kelle personaalseid küsimusi me lahendada aitame ja kellega koos toodet vastavalt kliendi soovidele arendame. Vahel tulevad meie Eesti kontorisse lähetusele ka kolleegid Indiast ja Ameerikast, kellele hea meelega kohalikku Eesti elu näitame ning kes meile oma kultuuri tutvustavad.

Loe rohkem...